Lihat Pada Laut

Monday, July 07, 2008

pun ada... kui..kui..kui

aku mendengar ada org tu cerita pasal kamera pada seorang juru kamera yg dh bertahun pegang kamera.

org tu : ko pegi lowyat camera murah
camera man : ye ke.. yg kat mana... (muka mcm buat2 bodo je)
org tu : ko naik atas sebelah kanan
camera man : masuk ikut sebelah mana
org tu : ikut depan.... aku tanya cina tu apasal sana kedai mahal? cina tu kata 'saya beli
stok sekali bnyk'..... ko pegi la sana

dan yg paling best menyampah sekali

org tu : bag dia pun murah2 jugak. tapi bag camera lain tau. bukan mcm bag komputer.

org tu dgn bangganya memberi penerangan pasal camera pada ahli camera sambil menjeling kat aku. entah la. bangga ke.. riak ke... binguong kutt.

camera man pun tergedip-gedip matanya. mungkin dlm hatinya berkata 'eh lu sapa nk cerita pasal camera dgn gua nii!!!. lu jaga aircond sudah la..'

aku pulak terbahak2 dlm hati dan terus belah....
seketika kemudian kelibat camera man turut berada di luar bangunan.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home