Lihat Pada Laut

Tuesday, January 06, 2009

BANGGELADESH

"org malay malas"

"saya kilang kirja skrg O.T tadde. itu malay(supervisor) tak mau kirja. smlm ckp ade.. ini hari tadde.."
"saya kilang org cina, indian, bangla.. hari2 mau OT, tapi malay org ta mau.. cukup jam balik. tak mau cari wang.. hehehe"

amacam? bangla pun dah tau kita malas...

3 Comments:

  • salam..

    utk komen awak kat blog saya tu.. saya pun xde simpanan koleksi siri AHDB tu.. dan mmg xde contact bro Aie.. tapi cuba la tanya kat brader ni.. kot2 la dia leh tolong bagi contact no bro Aie.. :)

    By Blogger achik, at 4:14 PM  

  • ye ke kita malas bro?
    ko rasa ko malas ke?
    aku rasa ubat malas ni salam...........
    cari kenalan, cari peluang untuk perkayakan kehidupan kita...
    jadi pusing je malas ke salam...
    salam bro..
    wassalam...
    assalamualaikum.......

    By Blogger buyat, at 9:07 AM  

  • buyat - huhuhuuu. kene buat direct selling la bro.. cari kenalan lebarkan rangkaian. mmg bab ni org melayu rajin. setuju sgt lah tu.

    achik - tq. aku masih blues kau tahu?

    By Blogger oe~, at 3:09 PM  

Post a Comment

<< Home