Lihat Pada Laut

Wednesday, June 20, 2007

tua?

semalam aku menonton cerita fantastic 4

aku sedar umur aku dah hampir tua. tapi aku baru sedar jiwa dan citarasa aku juga dah hampir tua.

aku ada keinginan dan pergi menonton filem itu-maksudnya jiwa muda masih ada.
tetapi apabila menonton, aku tak berapa enjoy dgn jln cerita ala komik tu. aku suka cerita fiction, tapi aku tak suka yg tak logik jln ceritanya. contoh: hero2 ni dah berjasa bnyk pd org ramai. tapi org boleh mentertawakan mereka bila mereka buat kesilapan. chief tentera tu pun boleh layan diorg mcm sampah je......(mgkn budaya dirg mcm tu kut)

mungkin cerita ni yg mmg tak bagus
mungkin jiwa aku yg dah tak boleh menerima
mungkin sbb dah terlalu bnyk filem2 yg menggunakan teknologi grafik, menyebabkan aku dah tak heran sgt dgn babak2 yg menarik.

tapi aku rasa sbb jln cerita dia lah....
aku layan spiderman ok je..
maksudnya-jiwa muda masih ada... heh hehh.

2 Comments:

  • saya sekarang lebih tua dari masa awak bertemu saya dulu.. kan ; )

    By Blogger areyoung, at 4:09 PM  

  • ye la... dah tua . hehehe

    By Blogger oe~, at 1:46 PM  

Post a Comment

<< Home